Nuffnang Code

Monday, December 17, 2012

~Weekend Without Him!!~

As Salam

Last saturday..parents aku datang..datang sebab nk bawak adik kembar aku g beli baju sekolah..dieorg kan duk umah aku minggu lepas so sabtu tu mak ayah aku dtglah..senang sikit kalu dari sini nk sopping sopping semuenye dekat dekat belake just sediakan duit je....mak aku dtg pagi dlm pukul 9 dieorg sampai..datang dengan bawak bekalan nasi lemak..haha..bukan anak nye yg masak..kikiki.....dah mak yg nak bawak kan...aku ape lagi...pastu tetibe abah aku ckp busu aku nak dtg pulakbawak nenek aku yang x pernah lagi tgk rumah aku setepalh di renovate. Dieorg dtg nak makan tgh hari sekali...apelagi..lepas breakfast terus buat preparation nak masak.masak tomyam je senang bak kate mak aku main campak campak je...belum siap masak dieorg dah sampai..huhu..dlm pukul 12 baru siap masak...huarghh penat gile mcm pertandingan pulak semue kene laju..huk3x..

Lepas makan kiteorg duk lepak..gosiip wajib kalau x gosip dgn mak sedare aku tu x sah okk...hihihi.....dieorg balik dalam pukul 3 lebih mcm tu sebab nenek aku dah ajak balik..nenek aku ni xleh duk lelame kat umah org..die kalau g mane mane mest nak balik cepat je..hihihi....pastu dlm pukul 5 tetibe ade org bg salam..igtkan org dtg nk pasang gril rupenye mak sedare aku yg lagi 1 pulak dtg.....wahhhh..mcm hari raye lak..hihihi...aku suh en suami beli goreng pisang je sebabnye makcik ni da xlarat nak memasak...lagipun xde ape kat rumah tu almaklumlah tgh tgh bulan ni..Macam dah lari tajuk je pulok...actually nak bgtau..emir ikut wan die balik kampung sb adik kembar aku xnak duk umah aku lagi..bosan kot...kalau umah mak aku kang dieorg suke ati nk uat ape...so nak x nak emir kene ikut..sb emir xnak g school..tahun depan baru duk dgn mama balik..sabar ye sayang...tgl seminggu je lagi..huhu..sedih..tp nak uat mcm mane..kalau cuti mama banyak lagi mest mama dah cuti..tp cuti mama tinggal 2 hari....wawawa..rindu emir!!

No comments:

Post a Comment