Nuffnang Code

Friday, December 28, 2012

~Ohh Friday!!!~

As Salam

Hai..bertemu kembali di pagi Jumaat yang mulia..juga Jumaat terakhir di 2012..Sedang bersantai santai dirumah..Rumah???Ye..dirumah..baru hari ni aku dpt cuti..huk3x..cuti tgl 2 hari kan so aku habiskan saje yg tinggal 2 itu..malas nk carry forward setakat 2 hari je...sgt heaven ye berada dirumah bersama anak anak..to skrg aku kat kampung..lepas solat jumaat nanti aku gerak g Siliau Negeri Sembilan..Wedding 2 pupu...Kejap lagi nak anta adik aku g keje dulu...banyaknye aktiviti...hehe..anak anak tgh duk tgk tb..mama sebok update blog..ohh hari ni xyah masak..mkn telur saje sb ptg kang nk gerak g wedding so mkn kat sane je..lgpun mkn pg td masih terase lg...en suami pun ok so aku pun duk saje lah sementare tg kul 11..kikiki....

So..untuk Jumaat terakhir 2012...semoga 2013 membawa seribu satu rahmat dan kebahagiaan bersama keluarga terchenta..

Untuk Jumaat Terakhir ini juge..aku nk ucapkan Happy Birthday to Cik Liza..Thanks for being my fren...Semoga Cik bertemu kebahagiaan yg Cik cari Selama ni :) hiii xtaula Cik Liza bace ke x log aku ni..wakaka..papepun aku da wish die through Phone n FB.... :)

No comments:

Post a Comment