Nuffnang Code

Saturday, December 8, 2012

~A Gift 4 Her~

As Salam

Bertemu kembali di petang Sabtu setelah seminggu blog tidak disentuh..wahh ayat x tahan..kiki..
So..last Wednesday..adik aku yang ke 3 Graduate in Diploma in Statistic..Alhamdulillah..Tercapai jugak cita cita die setelah 3 tahun bergelumang dgn dunia statistik..huk3x..akak die sendiri xsanggup nk amik course tu..bukan x sanggup tp x dapat..ahaks..Subkect Math in SPM x cukup power...wakaka..So Rabu tu dieorg konvo kat UiTM Sri Iskandar Perak.?Aku x pegi..memang niat di hati nak pegi tapi convo nye hari rabu n parents aku gerak hari selasa so kalau nk g kene amik cuti 2 hari..Masalahnye cuti betul betul tgl 2 hari..huk3x..sedey..ape nak buat..bukan sengaja bercuti cutian tp sebab ade hal lah aku cuti..cuti pun simpan untuk anak anak je...hanye orang yang sudah ade anak je yg paham...muahaaa....so disebabkan aku xdpt pegi..ari khamis lepas aku miting kat Putrajaya then singgah jap Alamanda n aku belikan something..murah je..almaklumlah tgh tgh sesak ni..janji ade ye x..n yang penting haruslah ikhlasss...kikiki....aku harap die suke lahhh sb die pun penggemar tegar coklat..kui3x...Ni je yang mampu along beli di tgh tgh bulan yang penuh semputtt ini..hik3x...



No comments:

Post a Comment