Nuffnang Code

Monday, December 31, 2012

~2nd last Entry~

As Salam

Entry ini adalah story on Sunday..Xsempat nak update blog sebab keletihan terlampau.Ahad cuti..so memang plan nak balik Ahad.Tup3x en suami ajak g PD.Picnic sekejap.Actually family biras a.k.a abg ipar no 1 punye family yg buat gathering a.k.a picnic my MIL yang ajak suami suh dtg sane..so en suami pun ajak la aku sekali.Kang g sensorang ape pulak dieorg kate.Dalam pukul 12 kiteorg gerak dr rumah mak aku.Kejap je xjauh dlm 30 minit da sampai PD.Lepak sekejap makan makan pastu bawak emir mandi kolam then pukul 2 balik.Xtunggu sampai petang..dieorg adela sewa bilik hotel xkan kiteorg pun nk sebok dlm tu then kiteorg balik je la...

Xterus balik rumah..singgah sebentar di JJ baru.Full house ye parking kiteorg parking kat lua je then jalan kaki senang nk masuk JJ pun dah jemmed!Niat dihati nak beli kek untuk en suami.Sabtu ritu xsempat nk celebrate sebab dah heboh g jenjalan bagai.So teringin nak makan kek ice cream Baskin Robin.Nak beli full kek wahhhh mahalnye so kiteorg beli 1 slice je..kikiki..janjila en suami bukanlah penggemar kek yg tegar...aku je yg makan bukannye org sambut birthday..wakaka...beli bebanyak pun yg nk makan aku sorang so untuk mengelakkan pembaziran aku beli satu slice je.Then en suami nak makan ANW..So aku belikanlah..ikut je hajat org punye birthday..hehehe..hadiah?Adela..hehehe....

Dah g JJ destinasi yg xpernah missed is playground kat tgkt 3 tu..tempat feberet emir..biarkan die main sampai puas baru kiteorg kuar..hihi...

Then aku sempat gak singgah kat Chicas..kiki..rembat selai baju..nk g Majlis Pentauliahan adik aku sabtu ni..kiki..Dalam pukul 6.30 ptg baru jejak kai kat rumah......sekali da sampai rumah kunci rumah tetibe xde..mane ntah emir campakkan..sekalinye jumpe bawah karpet kete..hadoi sabarjelah anak aku ni....

Then siapkan bebudak pastu lepas isyak dah pengsan so baru malam ni sempat update blog...wakakaka.......

Til then!








No comments:

Post a Comment