Nuffnang Code

Friday, December 14, 2012

~Durian Crepe~

As Salam

Sangattt penat..huk3x..baru selesai membuat durian crepe yg tengah popular dekad ini. Wahh ayat xtahan...lepas opis td terus ke mydin beli barang..asalnye nk cr tempat pemutar kek tu ntah ape ke name nye aku xtau nk sebut..asik pinjam mak punye je so aku buat keputusan untuk beli senang nanti nk buat ape yg patut..berangann je....kat mydin td mcm x berkenan dihati..kang beli yg murah ade yg pakai sekali terus xleh pakai so aku decide untuk beli yg elok sikit tp xdelah sampai ratus..hehe...then terus shoot ke kedai kek kat bukit piatu..beli ape yg telah dilistkan.....otw balik baru beli durian...sekali 30 hengget en suami beli amek ko...pastu sampai rumah siapkan anak anak n siapkan ape yg patut lepas magrib terus buat..semangat gile...memule aku asingkan durian dulu, then buat castard cream..wahh..rase sikit mcm sedap..same mcm aku rs kat tesco..tibe untuk buat crepe..semangat nih..sekalinye..alamak..........xreti makcik nk membuatnye...huhuhuhu..susah rupenye buat crepe nampak mcm senang..ya allah..patutlah mahal..bukan sebab durian je tp rupenye nk buat crepe pun susah gak....taubat..xmo buat lg..aku dpt buat 3 keping je..ye 3 jeee..o tidak sanggup untuk aku teruskan lg...akhirnye..rezeki en tonggg..huhu...kepade en suami..sorry ye abang bukan syg xnak teruskan tp syg xreti..kikikiki........rs nk beli kulit popia je senang..huarghhh...sakit kakiku..huk3x......xpelah..lepas ni kalu nk makn durian crepe..beli jelah...jomlah layan pic yg aku snap..sikit je..abaikan crepe yg x lawa tu ye..huhuhuhu....










No comments:

Post a Comment