Nuffnang Code

Thursday, December 13, 2012

~Taska Ilmu Kota Fesyen~

As Salam

Setelah berfikir berjuta kali akhirnya aku buat keputusan untuk menghantar emir ke taska lain...taska ye bukan tadika seperti yang pernah aku gembar gemburkan dulu kekonon nak anta emir g sekolah nuri..sebab xanta kat nuri?sebab..mcm masih terlalu awal untuk pressure die..biarlah die enjoy dgn life die as kanak kanak riang yg tak fikir ape ape masalah n xnak die dibebani dgn timbunan kerje sekolah....sian emir nanti..hik3x..lagipun en suami memang tidak sokong 100% keputusan aku ditambah dgn ketidaksetujuan atuk n neneknye...hihi..so aku buat keputusan untuk teruskan anta die ke taska tapi taska yang ade pembelajaran yg lite lite....google punye google sekalinye terjumpelah Taska Ilmu Kota Fesyen ni......so petang bile ntan aku ajak en suami g survey....not bad..sb tempat baru kan n budaknye pun xdamai..maybe ni 1 advantage...means bolehla cekgu tumpukan sedikit perhatian pd emir yg manje nih..hihi...katenye ade ajar ngaji n amali solat tapi aku mcm blur sikit...tp xpelah aku da anta emel kat sekolah ni pagi pagi atas ketidakfahaman aku..aritu lupe nk tanye kat Nuri tu ade ajar ngaji ke x..sebabnye sekolah tu more pd keorgputihan...hik3x takut gak xde ajar ngaji sb aku ni da la xbiase dgn kawsn taman tu lg pun kan keje so xsempatlah nak beramahtamah dgn org sekiling kat mane ade org ngaji......bukan sombong ye tp sebab jiran tetangga pun keje...hik3x..so alternatifnye kene la cr taska yg ade ajar ngaji....

Kenape xteruskan anta kat taska lame?kalau ikut hati memang nk biarkan die kat sane tp xtaulah die..smlm pun die stil nangis xmo g school..bile aku marah smp bile xnak g school punyelah sedey tetibe die ckp teacher buat..bile tanye teacher buat ape..katenye teacher cubit kat sini..hurmm apelah agaknya cekgu sekolah tu dah buat kan..aku xtanye pun cekgu die..akhirnya aku ckp smlm tahun depan xanta emir lg..just anta emelda saje...so ok lah..hbs cite..hihihihi.....
Hajat di hati emir tadika nanti nak anta ke Genius Aulad..Semoga rezeki anak mama ade...insyaallah..adik?jgn risau..adik insyaallah akan dapat ape yg abg dpt..doa je mama n ayah sentiase sihat boleh keje....n cepat naik pangkat..hik3x.....

No comments:

Post a Comment