Nuffnang Code

Tuesday, December 4, 2012

~Diet Diet Diet!!! ~

As Salam

Wah..tajuk xtahan..ye ye eee je nak diet..tp aku sedang berusaha untuk diet..pernah buat selepas bersalin n selepas stop breastfeed..berjaya jugaklah x makan nasi 2 bulan..2 bulan je..xlame tp ok lah berjaye jugak xmakan nasi...sgt seksa ok bile xmkn nasi lebih lebih lagi bile balik kampung n mak masak sedap..huhuhu..nk kurus punye pasal so tahan napsu je lah..ape nk buat......lepas tu timbang berat x turun..tension..ape lagi aku pun makan nasi balik..makan semakan makanye....kekonon stress la balas dendam sb 2 bulan kan x makan nasi.then berat pun mcm belon.....bagai di pam pam...huk3x..nk g Slim World xmampu makcik nak pegi..huk3x...so sekrang rase mcm berat semcam je..bile nak semayang pun mcm susah nk bangun..so aku bertekad untuk diet semula.....stat mlm tadi x sentuh nasi..makan ikan je...google jugak cadangan makan untuk program SD11 tu...tp cadangan makan je lah...SD11 nye xbeli pung..hehehe......diselang seli dgn senamrobik..lambat sikitlah nk turun tp xpe janji ade usaha....doakan aku berjaya ye..kalau boleh nak kurus sebelum bulan 3...annivesary...suprise for mr hubby..hik3x..kekonon hadiah terindah lah gamaknye..wakakaka...en hubby ckp teringin nak tgk aku pakai baju nikah tu balik..hahaha...sy akan berusaha ye abang..insyallah..... :) hik3x.....

No comments:

Post a Comment