Nuffnang Code

Saturday, December 29, 2012

~Round The World!!!~

As Salam

Wahh tajuk mcm jalan satu dunia padehal g Shah Alam je..wakakaka..aku ketandusan idea nk tulis tajuk..boleh??kiki...So pepagi seawal jam 8 gerak dari rumah g ke Kampung Sagga Negeri Sembilan dulu untuk majlis resepsi cousin aku.Tapi aku xtunggu sampai bersanding pun sebab nk kejar ke Shah Alam untuk wedding member pulak.Dalam pukul 10.30 kiteorg gerak ke Shah Alam..So perjalanan makan mase dua jam so dalam pukul 12.30 kiteorg da tercogok kat umah member tu..haa hamik ko xde org pun lg..wakaka..mcm segan je nak terjah so kiteorg pun ronda ke Sekayen 7..Apelagi aku mengidam nak g Butik Radiusite.....Tercapai jugaklah hajat aku nak ke sane....setelah 2 kali terpostpone..huk3x.....Butik Radiusite tu kat tingkat atas..ala ala rumah kedai gitu......xlah besar sgt besar lagi kedai Zanrias........N xberape nk banyak pilihan..bukanlah maksud aku xbanyak pilihan cumenye dah banyak habis...aku igtkan yg jual online kalau kate daah hbs kat kedai ade la lagi stok tu tp xde...huarghhh..beberape jenis je ade kebanyakkannye shawl..bukan xnk beli tp mase yg diambil untuk pakai shwal tu..huarghh..aku simpan je hajat aku tu..xkuase nk pakai shawl dgn emelda zahraa yg suke tarik tudung mama...so kesimpulannye aku xbeli pape aku just beli tudung yg Cik Liza kirim je....huk3x...kempunan!!

Then da puas g sane kiteorg terus ke wedding member tu tadi..yeahh..org da ramaimn xsegan da terus masuk je...makan makan tg sampai pengantin datang..punyela lame tg sampai pukul 3 xsampai sampai..xpernah lg aku g wedding pengantin sampai pukul 3..risik punye risik sekalinye pengantin perempuan sesat..bolehhhhhhh???wawawa...xpernah lg aku dgr kes cenggini..huk3x...pastu da xtahan emir zafran seperti biase dgn tersgt aktifnye au ajak en suami balik...tup2x..pengantin pun sampai...salam dr dlmkete jela gamaknye....xdpt makcik nk tolong...

Lepas g wedding kiteorg singgah jap kat Sunway Pyramid..saje cuci mate..kikiki....nk cr kasut tp hajat xsampai xjumpe kedainye..wawa...besar nooo sopping complexnye dgn emir yg sgt aktif....sempat beli few things je untuk emir n zahraa..baju nk g Langkawi..kononnye..poyos sjae mama kamoo ni ye..wakaka....xlame kat situ sb da xlarat....dlm pukul 5 lebih kiteorg balik..haa..mase nk balik boleh pulak xjumpe kat mane kiteorg turun td..hamik kooo 1 Sunway Pyramid kiteorg pusing..sakitnye kakiku..huhu.........at last jumpe gak tu pun setengah jam cari baru jumpe.....

Begitulah aktiviti aku untuk hari ini..sekarang da penat mau tido..emir kat luar dgn ayah die..adik da selamat dibuai mimoi indah...n mama pun mate da nk tertutup..so nite all..

Till then!









No comments:

Post a Comment