Nuffnang Code

Monday, December 24, 2012

~Aktiviti Ahad~

As Salam

Weekend yang sungguh berkualiti bersama anak anak dan en suami..Pepagi bangun tido je En Suami tanye plan hari ni nak kemane...hik3x..agak susah untuk melekat dirumah xkesahlah ahad ke sabtu ke cuti ke..ade je nak g jalan..bosan duduk dirumah walaupun penat janji nak keluar jugak..So Adah lepas kami ke Kampung Jawa yg jemm itu..Ade something aku nak cr untuk Emelda Zahraa..Apekah die?Suprise!!Tapi x jumpe..Bukan xjumpe tp susah untuk memilih sebab Emir Zafran buat hal.So kami teruskan perjalanan ke Aeon Bandaraya. Jalan Jalan je..xbeli pape pun cume En Suami beli wallet n baju je..Aku?Mestilah beli baju jugak..hehe...

Xlame jugak g JJ tu sebab En Suami nak ke Wedding member die.Aku hanye tunggu di dalam kerete sebab 2 2 org tido so malas nak kejut tkt dieorg menagmok so aku pun tunggu la dlm kete tu..huk3x..En Suami sampai je terus die ajak g JJ Ayer Keroh pulak..wakaka...Sampai JJ Ayer Keroh terus g Food Court sebab aku x makan lg..wawa...Makan xigt dunie..Pastu bawak Emir n Zahraa g main Playground..Sampai dieorg puas main then kami pun balik. Pengsan terus tido.Penat!!

Ahad telah dihabiskan bersama keluarga. Enjoy!! MInggu ni aku cuti sampai tahun depan. Xsabar nk tunggu hari Jumaat Penat rasenye..............Kekonon nak tido kat Shah Alam..tapi tgklah dulu tgh 50 - 50 lagi.... 

Till then..

No comments:

Post a Comment