Nuffnang Code

Saturday, December 22, 2012

~Birthday Celebration!!~

As Salam

Bukanlah sesuatu yang dirancang actually..Ingatkan nk sambut kami kami je sekalinye macam ter rajin nk masak nasi tomato..dah alang alang masak spesel tu so masak je la lebih..just ajak my 2nd biras je...dieorg anak beranak je...sekalinye en suami call..jemput sekali abg ipar no 1..alamak...naseb baek masak lebih...huhu..

Tgh hr en suami g kenduri besan mak mentue..aku x ikut sb nk g cr belon..alahhh..belon happy birthday tu..aritu ade kat mydin tp aku xbeli..sebab designnye 1 je mcm surammmm je colornye so aku pun x beli lahh..then lepas masak aku h cr belon tu kat JJ..igtkan ade puas 1 JJ aku rayau dgn Zahraa tp xjumpe last last beli baju Zahraa je lah..ayah pesan suh beli..present untuk anaknye..katenyelah!!kikiki..ape lg sekali 2 pasang mama amik...keh3x..

So misi cr belon xberjaya di JJ aku try cr kat Tesco..pun xde..last last beli kipas yg colorful tu je..jadilahhhh...syarat..huhu..so tg biras dtg..dlm pukul 4 baru dieorg smp...memule amik gambar dl..pastu br potong kek..kiki..manelah zahraa tau potong kek..so mama jelah yg potong..haha..
lepas tu makan nasi tomato jeee then dlm pukul 6.30 dieorg balik..Gambar?Semue dlm DSLR..so Isnin br upload sebab xbwk balik laptop..malas berattt..tunggu ye..mcm ade org je yg bace...hahaha...sesape je lah yg sudi singgah tu..kikiki...Jom sambung tgk bola!!Hidup Harimau Malaya..Walaupun bukan Malaysia yang main..wakaka!!!

No comments:

Post a Comment