Nuffnang Code

Wednesday, January 8, 2014

:: That Time Will Comes ::

Assalammualaikum

Sejak peristiwa xdapat daftar anak untuk sesi persekolah 2017 pagi tadi tibe tibe mood memang ke laut memang 1 bende pun x jadi n fikiran lagilah ntah pergi mana mana and seperti biase mcm mcm lah yang aku fikirkan.

Sudah bekerja hampir 8  tahun. Kalau ade rezeki dapat cepat cepatlah dapat F32. Kalau lambat, lambatlah. Cume tadi pagi terfikir. Mcm mane lah agaknye mase emir akan start sekolah rendah and tup tup mama dapat naik pangkat. Kalau kat melaka mungkin bukan 1 masalah yang besar sb masih lagi di dalam Melaka. Cer bayangkan kene transfer luar melaka? -Toing-

Xdapat aku nak bayangkan. Nak bawak mereka bersame ke. Or nak suruh ayah je yang uruskan mereka. Oh tidak. Malas mahu fikir sebab bikin kepala pusing. So tunggu je lah saat itu. Apa yang pasti xsanggup rasenye nak duk berjauhan dgn anak anak. En suami dulu pun pernah dapat offer naik pangkat tapi tolak. Xsanggup katenye nak duk jejauh. Aku?? Pernah ditanye oleh family sebelah MIL. Macam mane kalau dpt naik pangkat. Pergi ke?? Aku jawab..aku x jawab..senyum je sebab xtau nak jawab ape..huhuhuhu......

Tunggu jelah saat dan ketika itu. Yang pasti keadaan mesti haru!!!Huarghhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment