Nuffnang Code

Tuesday, January 28, 2014

:: Planning For 2014 ::

Assalammualaikum

Hampir sebulan 2014 berlalu. Macam macam yang sedang berada di kotak fikiran. 2 sudah berjaya dilaksanakan. Ade lagi beberape perkara penting yang akan berlaku. Disamping itu ade juga trip trip bersama keluarga atas urusan keluarga juga. 

March 2014
Bulan yang amat penting. Adik nak kawen. Perancangan dan keperluan semue dah ada. Kad undangan sudah hampir siap. Esok pergi amik!!!Andaman sudah ditempah bersama pelamin. Segala perkakasan door gift juga telah dibeli. Simple simple sahaja xde la nak grand sgt. Yang penting nikah :) Dan juga sedang gigih untuk tidak bercuti agar cuti boleh digunakan pada bulan ini.

Jun 2014
Akan pergi ke Singapore Insyaallah. Wedding Invitation yang wajib dihadiri. Keluarga sebelah hubby. Dah lame x  sini. 1st time Emelda Zahraa akan menjejakan kaki disini :)

September 2014
Akan ke Kelantan. Adik habis belajar so nak g amek barang barang die. Last g Kelantan 2 tahun yang lepas mase anto adik sambung degree. Xlame lagi dah nak hbs. Kejap je mase berlalu. Macam x caye je.Kiikikiki...

Disember 2014
Masih dalam perancangan. Mesti nak g somewhere. Bulan 12 bulan untuk bercuti panjang.... :)

Insyaallah kite hanya mampu merancang Allah yang menentukan segalaya. Semoga yang dirancang akan berjalan lancar hopefully...

Selamat Malam!!

No comments:

Post a Comment