Nuffnang Code

Monday, January 6, 2014

:: Kisah Ahad ::

Assalammualaikum

Ahad yang sgt penuh!! Seawal jam 6.15 sudah gerak dari rumah ke kampung untuk ke Nilai mencari barang barang perkahwinan adik aku. Ye masih cerite pasal kawin :) Singgah sebentar breakfast di Pasir Panjang kemudian meneruskan perjalanan ke Nilai. Sampai sane kedai pun x bukak lagi. Punyelah awal.hahahah

Then cuci cuci mate tgk langsir. Ok langsir kar sane mcm x berape nak lawa semue yang lame lame belaka. Xdelah nak carik yang mahal pun tapi alamak designnyer mcm xde selera je. Last last kami x beli langsir. Carik bunga telur and gooddies ape nak kasi. Kire punye kire so beli bunge telur 4 kotak (200) and beli bekas untuk isi telur untuk bagi kat tetamu. Ye kami kasi telur je nanti. Ikut bajet pengantin je ni. Kikiki...Lagipun zaman sekarang ni x mcm zaman aku kaen dulu. Selagi xpenuh paper beg kecik tu selagi tu la kene isi ye x?? Zaman sekarang kekdang just bagi kek 1 bekas kecik xpun bagi sumi 1 bekas tu. Enough!Simple.. :) And cut cost jugak actually. Boleh gunekan duit lebih tu untuk kegunaan lain.

Then kekonon nak carik karpet tapi bapak aku cakap xpayah la kapet kapet. Dah tiles katenye. Keh3x..Then terus pulang but singgah di RnR dulu utnuk makan lepas makan baru balik. Balik kampung dulu untuk amik kereta then baru ke melaka. Carik langsir di Nagoya tapi kene booking la pulok so x jadi terus ke Jakel.

Naseb mak aku berkenan langsir kat Jakel kalau x xtau nak bawak kat  mane lagi. So kat Jakel je la belinyer. Beli langsir and cadar sekali. Selesai :)

Bawak anak dara aku yang kecik tu. Die pun same nak pilih langisr so mama dah xlarat sudahnye ckp kat bapak aku aku pulang dulu. Keletihan melanda. Huk3x..

Xsempatlah nak snap pic sebbnye malam tadi keluar makan sebab x maska then terus pulang terus masuk bilik tido tgk tgk dah sampai opis and tgh update blog :) hik3x

No comments:

Post a Comment