Nuffnang Code

Thursday, January 9, 2014

:: Syukur Alhamdulillah ::

Assalammualaikum

Saat entry ini ditulis, kepala sudah ringan hati sudah senang hati sudah kembali berbunge. Sebabnye aku dah berjaya mendftarkan mk kiddos ke Sekolah Kebangsaan Kg Tung Razak. Dekat je dengan rumah Fyda Adim :) Pagi tadi call sekolah tu. Kembang kepis perut aku nk call padehal baru nak daftarkan anak darjah 1 perasaan mengalahkan nak daftar MRSM huk3x. Fobia sejak kejadian semalam bilamana sekolah x terima my kiddos. Sedih gile wooo!!

Then pagi pagi aku dah call. Dengan penuh sopan santun aku call. Huk3x..Then senang je berurusan dengan pegawai di sekolah tersebut. Then die suruh datang bawak surat beranak. Terus shoot pergi and tanpe banyak soal die cop and die tulis nama kiddos dalam buku then settle!!!!

At least dah daftar. And kalau terpaksa tukar sekolah baru fikir kemudiaannye janji sudah ade namanya di sekolah yang menjadi aim aku. Senang untuk aku berurusan dan mudah untuk mereka bersekolah :)

Syukur Alhamdulillah kerana telah memudahkan segala urusan saya :) :)


No comments:

Post a Comment