Nuffnang Code

Wednesday, January 8, 2014

:: Mood Sedey ::

Assalammualaikum

Xde mood pepagi ni. Sebabnyer..pergi ke Sekolah Kebangsaan Taman Tasik tapi katenye pendaftaran yg mereka uatamakan yg duk taman tu dulu. Dah penuh katenye. Tapi dah penuh tapi ckp try bulan 3. Sgt xpaham. Penuh ke x kalau dah penuh xyahla nk bukak bukak pendaftaran lagi. Bikin gua sedih hari ni. Xakanlah nak anto kampung. Perkara terskhir aku akan buat anto sekolah kg. Xnak la susahkan maka bapak aku. Anak sendiri so baik sendiri yg uruskan. 

Call Pejabat Pendidikan Islam. Tanye boleh tak buat rayuan. Katenye buat surat try lah. Mane tau sampai tahun nk sekolah tu ade budak yang x jadi sekolah situ. Surat dah ditulis tinggal nak anat je so harap semue urusan dipermudahkan. Tapi hati tetap sedih. Kalau xdpt jugak terpakse lah ayah die yg uruskan anak anak. If kene jugak sekolah di Duyong tu. Memangla mane mane sekolah pun same tapi dieorg ni xpaham ke xde sape yg nak uruskan anak anak aku nanti. Xpelah dieorg x berade di tempat aku so xtau lakot. Harap harap surat ni dapatlah perhatian cikgu besar sekolah tu kalau die masih punye hati dan perasaan. 

Bile tibe time gini tetibe terfikir nape lah aku x jadi cikgu dulu kalau x kan senang :( ishhhh geram geram...Susah susah sgt memang kenelah berulang kuala - melaka :(

Xde mood!!

No comments:

Post a Comment