Nuffnang Code

Friday, January 4, 2013

| Runsing!!


Hurmm..sebab runsing?Sebab adelah 1 bende yang aku tgh fikirkan.Dulu aku pernah cite Emir nangis xnak g school lame.Sekarang ni adik die pulak menangis.Everyday ade report yg parents kene fill in n kene sign mase balik.So..dah 2 hari dalam report tu cekgu die tulis..

Minum susu - 4 kali sehari (habis)
Makan - Makan sikit sahaje
Kelakuan - Xbaik.Asik menangis tanpa sebab...
Aktitviti - Kurang bermain asik menangis.....

Huarghh..xke aku risau..sebab kat rumah die ok je...main je suke je die main dgn abang die...xde pulak die buat hal..Haih..Xleh jadi ni...dah 3 hari....Nangis n xmain..kang kalau dibiarkan ade yg jadi pasif anak aku.So alternatif..Nak anta die g taska abang die..Kalau abang ade agaknye adik nak main sebab die suke main dgn abang die..So..aku dah buat keputusan...nak anta zahraa kat school emir.Stat bulan 2...takut cekgu sekolah lama terkejut pulak sebab tetibe je..Kene gak amik hati die senang nanti aku nak anta adik zahraa ke sebab kat situ jage baby elok...ehh..adik???Baru tadi beli Pil Yasmin..wakaka.........untuk mase akan datang lahh..hihi...perancangan tu perlu ade.. :)

Hopefully xde la die nangis duk sekolah baru...insyaallah..........



No comments:

Post a Comment