Nuffnang Code

Wednesday, January 9, 2013

| Mood ~> Ke Lautan China Selatan!!

Assalammualaikum

Mak ai tajuk..muahaha..xtau nk tulis ape actually...Tu untuk suspenkan pembace saje..adeke yg sudi bace?Anggap je lah ade..wakaka.....

So..mari kite mulakan..mcm mcm yg terjadi minggu ni..baru je masuk 3 hari minggu ni..xdelah macam macam..cume insiden semalam n semalamnye yg buatkan aku jadi stress!!Sangat sakit hati dengan pengurusan Taska lame Zahraa.Huh!!Gile Marah sampai menggigil satu badan.

Isnin aritu aku halfday sebab nak anta En Suami ke hospital untuk checkup sb aritu die jatuh.Sakit kat tulang belakang katenye so kami pun g la check takut gak sebab da melibatkan tulang belakang xke bahaya.So buat xray doktor kate xde patah or retak cume bengkak saje.Makan mase gak nak elok.Huhu..harap xde pape yang serius.So gh hr tu amik Zahraa nak bawak die sekali.Sampai kat taska teacher die kate nanti tgkkan badan Zahraa ni ade bintik bintik. Aku cakp dengan teacher die..semut gigit kot.So balik macam biase.....Setle semue tup3x 6.30 petang dpt mesej....Aku bace mesej pukul 9 malam sebab hp dalam handbeg mase tu.Taska mesej katenye suh bawak Zahraa g klinik sebab ade budak kat situ kene sakit Tangan Kaki Mulut (HFMD).....Hah!!!!Kenape tgh hari tadi x bgtau????Aku dah mule berapi.Sgt Sgt!!Then terus suh En Suami bawak g klinik. Aku xdpt nak g sebab emir tido..

Then doktor kate memang akan berjangkti cume sekrg die x demam so kire ok.Kalu die demam terus bawak g klinik.Tu je doktor cakap.Aku x puas hati.....Pagi semalam..da siap nk g keje..cek belek belek badan die tgk macam ade kudis..sebab die suke garu gatal kot ruam kan.Xleh jadi..xjadi g keje terus mesej bos ckp nak EL..pagi tu terus g Klinik Wahida.Doktor kate dah ade dah...Tapi pelik sebab bukan kat kaki..yang banyak kat dada..huhuhu....cume doktor suh jage jage takut die demam...Kalau x demam bende tu keluar n akan hilang begitu...

Alhamdulillah sehingga pagi tadi aku tgk dah semakin berkurangan bintik bintk tu tapi masih lagi di kuarantin..kat umah mak aku..so sampai bintik bintik tu hilang sampai tu lah aku akan berulang dari Kuala Sg Baru ke Melaka...N Sampai tu lah Emir kene duk dgn ayah xleh jumpe adik.Xpe adik dah nak elok....sabar ye sayang...

Tapi yang  pasti aku sgt sgt sgt marah dgn taska tu sampai aku mesej bgtau hari Isnin aritu last day Zahraa kat situ. Kalua ikut hati nak je sound mcm mane pengurusan dah kene baru nak bgtau ade budak kene sakit tu.Yang mak bapak budak tu pun satu hal pegi hantar jugak budak tu kenape xpasal pasal budak lain dah jangkit.Pastu selambe je reply mesej aku dgn banggenye die bgtau dah 2 org budak jangkit. Ya Allah rase mcm nak bako je.Barang barang Zahraa En Suami yang akan amik. Xleh laa aku nak g sane lagi aku takut aku mengamok je so better en suami yang amik.Eii sgt gerammmmmm...............


No comments:

Post a Comment