Nuffnang Code

Friday, January 11, 2013

| Birthday Treat

Assalammualaikum

Agak terkebelakang story ni..bzz sikit minggu ni..bz dgn anak anak so xsempt nk update mengupdate..huhuhu...

This story happened on Monday which is my birthday..Adik aku nak belanje kakak die..bukan selalu die nk belanje..kebetulan die dpt balik kg lepas tamat kursus polis....so pagi tu die call tanye free ke x.....aku ckp aku nk ke hospital dulu..die kate xpela tg aku setlekan semue nant da siap semue aku call la die..

Setle semua ptg tu aku call die....dah alang alang die nak belanje so aku demand la sikit..kate birthday girl..wakaka..aku nk makan Kenny Rogers..So kami ke JJ baru sebab nak makan Kenny Rogers....mase tu bwk Zahraa je Emir tinggal school..malas nak amik nanti tkt die u mik Emir...ingt hr hr balik cepat.xke parah kalau gitu..Siap semue baru amik Emir.

Then lepas amik Emir terus ke Hang Tuah nak cari barang brang polis.Ntah ape yg die cari pun aku x tau so layankan je la.Lepas beli barang barang die kami ke JJ baru semule sebab die nak cari handphone. Cari punye cari x jumpe..Dalam pukul 7 sebelum magrib da sampai rumah. Penat gak lah berjalan jalan..hihi...Anyway thanks so much sb belanje along.Next year belanje la lagi..keh3x...


Birthday Coupon From AEON

Budak Chomel!!

Boring tunggu makanan xsampai sampai.hihi

Baskin Robin Ice Cream..Bestnye!!


Zahraa and Pakngah!

No comments:

Post a Comment