Nuffnang Code

Thursday, January 17, 2013

| JK!!

Assalammualaikum

JK?Apakah??Kiwe Kacau..huhu..sgt tak tenteram hari ni..sebabnye..sebab rs mcm dah kecikkan hati mak..oh xsukenye perasaan ini. Mala tadi mak call..mintak tolong aku cuti hari ni..Bukan xnak cuti..kalu mak call sebelum balik keje semlam boleh aku isi borang cuti..Ni nak EL..Bulan ni dah EL mase awal bulan aritu..xkan nak EL lagi..Segan makcik nak....wawawa...Bukan sengaje....Kekonon mak nak ajak g tolong kemas rumah sewa baru adik aku kat Klang..Sian die katenye rumah kotor...adik aku pun tekejut sebab mak aku ckp  nk dtg hari ni..sebab die pun keje jugak...

Sgt berat kepale...haduuu..xde niat pun....xpelah nanti org belanje kepsi..huk3x.....Lepas tu stress pasal hp ni..Sejak aku updgre OS die jadi bengong.....Segale gale xboleh nak bukak..BBM xboleh..Whatsapp pun x boleh..Agak susah jugaklah......Susah nk berhubung dgn technician aku..sebab kami sentiase berwhatapp n bbrm...horror..senang sikit sb free kan...Call tu memang lah boleh tp agak limited.Kene bawak g jumpe doktor Cik BB ni..Huarghh..Tension!!!


No comments:

Post a Comment