Nuffnang Code

Friday, January 4, 2013

| Lunch di Mydin


Salam Jumaat pertama di 2013 :) Minggu ni xbape nak banyak aktiviti..3 hari bekerja..kikiki..mcm org lain x keje..apedaa..actually aku xde idea nak tulis blog tp disebabkan oleh azam tahun baru sb nak blog sentiase update so terpakse gak cari idea untuk menulis.

So lunch tadi aku ke mydin je with Cik Liza. Kononye nak ke Jusco sebab nak makan Chicken Rice tapi macam malas nak g sebab macam jauh je n akan rushing so kami decide ke Mydin sahaje. Aku makan lauk ikan keli..my feberet n Cik Liz makan Nasi Ayam. Masuk jugak Mydin untuk beli ayam n biskut Zahraa..Ohh..di Mydin sudah jual Durian Crepe from Kedai Durian Cake yang aku suke kat Tesco Cheng tu so senang la lepas ni xyah nk ke Cheng semate mate untuk beli Durian Crepe.hik3x.....Beli jugak Big Apple untuk minum petang..Banyaknye makan kate nak diet..Huarghhhh...Dah x boleh diet lagi sekarang gamaknye sebab aku jadi mabok kalau x makan.Rase macam bumi dah berpusing. So untuk kesihatan..nanti nanti lah diet...tkt kene marah dengan En Suami..huk3x......

Till then!

No comments:

Post a Comment