Nuffnang Code

Tuesday, June 19, 2012

Picnic di PD

As Salam
Sabtu lepas mcm xde uat pape aku ajaklah en husband bwk emir g pd..nak mandi laut kononye..jauh kan nak g sampai ke PD padehal belakang rumah mak aku kat kanmpung tu laut..ramai gak org berkelah kat belakang rumah aku tu..kikiki..kekonon boringlah sebab belakng rumah dekat sangat so pergilah jauh sikit baru luas pandangan...Kiteorg memule g kat Telok Kemang punyelah ramai manusia n xbest la tempat die sebab xde pantai pastu pantai pantai yang ade dipenhui dengan khemah khemah so nak x nak sape yg nak mandi manda kat situ have too sewa khemah tu..so dengan perasaan tidak selesa aku ajak en suami g tempat lain..last last kiteorg g kat Pantai Tanjung Biru..ni ke name die?aku pun dah lupe..wakaka........gambar?xbanyak amik n yang amik pun gelap je....sebab panas sangat padehal dah pukul 630 ptg....story pun cukup ape..janji blog update...kikiki...so layan je lah...hihi :p

No comments:

Post a Comment