Nuffnang Code

Wednesday, March 26, 2014

:: Wedding 2014 Part 1 ::

Assalammualaikum

Ok kene devide into Part sebab akan ade beberapa part yang akan di storykan. Part yang pertama is time nak gerak anto pengantin.

Adik ipar org Pulau Pinang. Seperti yang dijadualkan akan bergerak ke Pualau Pinang pada hari Jumaat. Pagi yang indah hening tetibe dikejutkan dgn 2 berita yang pilu. En suami otw nak g amik my MIL. But suddenly die call die bgtau apak mertua kene stroke :'( Ye..hari kami nk berangkat ke Pinang :'( Cube bayangkan keadaan aku ketika itu. Tetibe gak en suami ckp anak sedare die yang di IJN ade bleeding kat kepala melibatkan saraf mata :'(. Ye hari yang sama waktu yg sama aku terima berita tu. Terduduk termenung seketika. Sebelah adik kandung. Sebelah perasaan suami :'( Aku diam je xbanyak bunyik sebab dalam kepala pikir mcm mcm. Andai kata enn suami xdpt pergi aku redha sb die kene jugak jaga perasaan mak mentua. Membisu sahaja sampai 1 saat die call suh siap. Lagi 4 kereta dah gerak jalan dulu.

En suami pergi jugak dgn perasaan yang agak berat. Jalan sgt jemmed lagi menambah berat kat kepala. Singgah di Tapah dalam pukul 9 malam. Ye dari pukul 4 petang sampai Tapah pukul 9 :( Punyelah lame. En suami sedikit lega. Apak mertua kembali normal. Langkah ynag bijak bile kene je serangan sroke terus ke hospital. Alhamdulillah. Anak buah pun OK. Barulah kami teruskan perjalanan dengan keadaan dan hati yang tenang.

Sudah raselah lalu di Jambatan Ke 2 Pulau Pinang. Free sehingga hujung bulan. Malam x nampak ape. Sampai di Penang dalam pukul 1 pagi. Check in di Rumah Tamu USM. Xdapat belajar USM tp dpt tido di rumah tamu USM pun jadilah. Kikikikiki.......







No comments:

Post a Comment