Nuffnang Code

Wednesday, April 3, 2013

| Langkawi Island Part 1

Assalammualaikum

Seminggu berlalu baru berkesempatan untuk menulis disini. Agak bz dgn life skrg..Agak terbatas untuk menulis. So di malam yang tenang ini bolehla coretkan sikit pengalaman sepanjang perjalanan ke Pulau Langkawi. 

Alhamdulillah tercapai juga hasrat nak bawak anak anak naik kapal terbang. Emir pernah naek sekali mase tu die kecik lagi xtau ape ape. Kali ni naik die dah besar so aak kelakar tgk gelagat die. Nanti aku story. So tiket ni dah tempah lame dr bulan 11 tahun lepas. Saje tgk tiket Air Asia untuk bulan March. Kenapa bulan 3? Sebab Anniversary kami..hihi..Poyo! So tgk Air Asia tgh buat promotion. Rm 500 for 4 person Returned. So kire ok la kan same kos mcm naik kereta. Tiket Pukul 7.25 mlm 26 Mac 2013. Dari Kuala aku gerak pukul 3 ptg sebab kan kene smp awal 2 jam kene check in. Agak huru hara mase check in tu. Mase tulah technician aku call tanye esoknye kene g Johor. Then mase tu sistem check in kat Air Asia dah berubah kene check in kat kiosk dulu baru check in barang. Then dengan Emir n Zahraa yang teruja g LCCT. hihihi..Kelam kabut dgn barang yg kene bawak lagi..huhu...Penant die mcm dah jalan Langkawi 10 pusingan. Tapi Alhamdulillah lepas tu semua settle. Aku dapat cari orang untuk ke Johor untuk meeting ICT n dapat gak check in. Mestilah dapat kan kalau x dpt xke haru. Then kami g makan kat Marry Brown. 1 keping pic pun x sempat nak amik mase kat LCCT sebab kelam kabut. huhuhu...

Then masa untuk berlepas. Emir tak nak naik. Nangis die. Takut agaknye...."Mir xnak naik kibang a.k.a kapal terbang...hahaha..Mir takut Mir nak naek Car je.."Nangis sekejap die dlm tu then aku tunjukkan macam macam n dah berlepas baru die exited. "Mama..Mir nampak kat bawah..."heheheheheh sgt comel..Adik??Adik xtau ape ape..Adik suka je...then adik tido..Sekejap je..Pukul 8.30 mlm sampai di Langkawi..Then call org yg aku dah booking kereta. Kereta Cherry QQ RM200 untuk 2 malam. Sgt mahal sebab LIMA.Huh..Then Kami terus check in di Green Village Resort. RM280 semalam...padehal kalau bukan off season RM140 je semalam. Melampau kan semua sebab LIMA.Adehhh!!Terbantu aku nak soppink...

Then sampai bilik terus tido keletihan...............

To b Continue..

No comments:

Post a Comment