Nuffnang Code

Wednesday, February 13, 2013

| Kenduri Kesyukuran

Assalammualaikum


Lame x Update!! Jom teruskan dengan cerite sterusnye....Hihi...!Februari aku cuti sebab mak aku buat kenduri kat kampung. Kenduri kesyukuran....So pepagi tu aku da gerak from Duyong. Pukul 8 pagi dah sampai rumah. Tekejut mak aku cepatnye sampai..hehe..senang pepagi bawak kete anak anak tido dlm kete xde buat hal so senang mama nak drive. Kang kalau2 2 jage haru biru bawak kete. Pagi tu bzz lah semue kemas masak. Orang pun da  dtg. aku xleh nk tolong sgt sebab nk kene jage emir n zahraa..Pastu lepas semayang jumaat baru stat kenduri. 

Alhamdulillah ramai jugak yang datang. Setle kenduri terus mulekan projek. Basuh pinggan n kemas ape yg patut. Then petang tu aku saje buat birthday zahraa. Saje nak suh atuk n wan die n pakcik n makcik die tgk die potong kek. hahah..ngenagde telebih mama...Aritu ade buat kat duyung tp dieorg xdpt dtg sb ade kenduri kat kg so aku x puas hati nak jugak dieorg tgk so aku pun beli la kek. 

2 cerite dalam 1 ntry. Ok la tu kan. Lagipun rase mcm dah basi so segan nk cerite lagi..heheh..Layannnn!!

Till then!













No comments:

Post a Comment