Nuffnang Code

Tuesday, October 23, 2012

Story Telling

As Salam.. 

HaHa..Tajuk x tahan...kikiki...actually x tau nak buh tajuk ape boleh??ape ape jelah..yang penting nak cite insyaallah rumah aku akan siap sepnuhnye sebelum raya..seperti yang dirancang..maybe x sempat nak cat pintu je..tp xpelah janji yg besar besar tu dah siap..memang x pernah cite kat sini sebab segan..hik3x...tp disebabkan ramai permintaan suh amik gambar so aku citelah serbe sedikit..tp gambar siap sepenuhnye xdelah lagi sebab xsiap lagi..esok baru nak pasang cabinet tv n dapur..suspen gak ni sebab cabinet tv tu ikut design internet..means xde dlm showroom kedai tu..mcm mane lah ropenye ye......hopefully menepati citarase aku lah..kalau x ade yang aku menangis xpasal pasal jadi mcm kes aritu..kes tu xyah la cite sb nanti aku gak sakit hati..ape pun alhamdulillah....lengkap rasenye hidup ini..lepas ni dah xnak tambah pape..ehhhh...anak?insyaallah ade rezeki kami terima dengan penuh kenyukuran.. :) for all my frenn tunggu ye dah siap nanti baru sy upload gambar.... :) 

Tapi pagi tadi 3 barang dah sampai...Oven Hook ke hood aku pun x tau n dapur masak..hik3x.....xsempatlah nak amik gambar sebab nak masuk opis cepat...later la aku upload ye..so bye.... :p

No comments:

Post a Comment