Nuffnang Code

Thursday, September 20, 2012

Aidilfitri @ ICT

As Salam
Story yang agak ke belakang tp xpelah nak cite jugak..Xingatlah raya ke berapa tapi pokongnya hari Sabtu..Aku ade buat makan makan untuk my technicians...sebok je dieorg tanye PM x buat makan makan ke..so aku pun ckplah...sy boleh buat makan makan tp dengan syarat sy nak semue ade.....baru boleh buat..tanye punye tanye n diskus..semue ade so aku pun decide untuk buat makan makan on Saturday..Alhamdulillah semue dapat join...Menu simple je..Nasi Tomato..Suami ckp dah alang alang masak tu masaklah lebih boleh die ajak member membe die..So aku pun masaklah banyak sikit..dapatlah ramai jugak org makan..sampai pukul 7 malam...Then igt dah xde org datang dah sebab nasi nye memang dah habis...mulelah sesi untuk membersihkan rumah..Tup2x..ade pulak org bagi salam..ape lagi kelam kabutlah aku...tgk tgk jiran jiran aku pulak yg dtg.....kesimpulannye...sampalah pukul 10  malam baru org xdtg..Apelagi..pengsan la malam tu...hehehe..tapi apepun thanks ye sebab sudi dtg rumah sy...tahun depan jemputlah datang lagi... :p


No comments:

Post a Comment