Nuffnang Code

Tuesday, August 14, 2012

Perhimpunan Bulanan Peringkat Negeri Melaka

As Salam

Semalam hari yang agak bzz...Tp pagi jelah...Sebbnye ade Perhimpunan Bulanan Peringkat Negeri Melaka..n Jabatan Kebajikan Masyarakat kene jadi Urusetia bagi bulan Ogos..so pepagi kul 7 aku dah tercogok kat SUK..IT kene dpt awal dr dieorg sebab nak get ready laptop segala..so Alhamdulillah berlajan lancar seperti yang diharapkan..bagi unit it lah..bahagian lain aku x tau..keh3x....masalah teknikal di saat akhir itu biase..mase rehersal ok tp mase hari kejadian ade problem yang x dpt nak dielakkan..biaselah name pun teknikal kan.....so layan je lah ade beberape pic yang sempat aku snap...yang banyak snap technician aku...Jommm..Kak Zuraidah Rajab..sila tgk pic anda di sini ye :p

kak zue

kawan kak zue..aku xtau name die..hehe

Backdrop Perhimpunan

Barisan Pengurusan Tertinggi

TP JKMN Melaka

Pegawai JKMN Melaka

En Hatta

Aidil 

CM..Dato Ali Rustam

1 comment: