Nuffnang Code

Tuesday, February 1, 2011

Baju Baru Emir Lagi......


Ahaaa...ni lah baju yg aku tunggu tunggu juge...sebab mcm lawa je baje ni..sleepware..minggu lepas dapat..tapi agak besar untuk emir pakai sekarang..sebab saiznye 12m - 18m...saiz yg lain semuenye dah habis..disebabkan oleh terlalu nakk baju ni so aku beli jelah walaupun besar..xpe..tg die besar lah baru pakai..igtkan nak pakaikan mase trip to langkawi next month tapi hajat x kesampaian...beli je lah baju yg lain....hehehe..asik beli baju je smp my dad dah bising...kali ni aku x tunjuk kat my mom pun baju yg aku beli ni sebab takut kene marah so bile dah dapat simpan dlm hand beg then terus simpan dlm almari..kalu x dah kecoh 1 rumah aku tunjukkan.....naseb baek handbeg beso kalu x..xtau nak simpan mane...heheh..so...ni lah bajunye...jeng3x....





*


*


*


*


*


*


*


*

Ade lagi 1 baju yg aku duk tunggu tunggu lagi...daripada http://www.sweetlovelyshoppe.com @ Puan @LFiDa....hehehe....sgt suke belikan emir baju...... :p

No comments:

Post a Comment